Pusmečio pamokų pradžia - kitose erdvėse

Antro pusmečio pradžios pamokos mokiniams prasidėjo kitoje erdvėje – Panevėžio STEAM centre bei RABOLABE. 5-8 klasių mokiniai beveik keturias pamokas turėjo įdomių, turiningų bei prasmingų veiklų. Penktokai dalyvavo „Robotų mechanikos“ užsiėmime, kuriame sukonstravę mašiną, turėjo ją testuoti, išbandyti, išmatuoti nuvažiuotą kelią, palyginti, kodėl su vieno tipo padangomis mašina nurieda žymiai ilgesnį atstumą nei su kito tipo padangomis, padaryti išvadas, bendradarbiauti. Šeštokai dalyvavo dirbtinio intelekto užsiėmime, kuriame programavo mikro valdiklį, mokėsi programos kodų, susipažino su DI. Septintokams teko sudėtingesnė užduotis – ne tik užprogramuoti mikro valdiklį, bet jį panaudoti tam, kad objektas atliktų jo dėka judesį. Iš antrinių medžiagų, mokiniai kūrė robotus, vėjo malūnus, net savo mėgstamus personažus, gyvūnus, kurie judėjo, skleidė garsus, jų modeliuose žibėjo lemputės. Aštuntokams teko chemijos laboratorijos veikla – susipažinti su dirbtiniu inkstu, kelti hipotezes, daryti išvadas. Pamokose reikėjo ne tik informacinių technologijos, matematikos žinių, bet mokytis dirbti drauge, prašytis pagalbos, pasitelkti vaizduotę ir kūrybiškumą, mąstyti, prisiminti viską, ko mokėsi mokykloje, skaitė knygose, domėjosi, pasitelkti savo gyvenimišką patirtį. 

Mokytoja Rita Mažeikienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos